Always Take Thing For Granted -___-

Posted: November 25, 2010 in Family

Its 12.20am oredi .. Tapi keadaan tak mengizinkan aku untuk melelapkan mata .. =__=

Body aching all over .. Feel so restless .. This always hit me whenever i’m sick ..

Bukan nak mengeluh or watsoever .. Tapi this is how i feel .. Smoga aku diberi kesabaran lah .. insyaAllah .. Amin ..

Bile dah sakit2 gini .. Demam .. Lemah tak bermaya .. Other than mak .. Aku mesti teringat nenek aku .. how i miss her soooo ..  Nenek lah antara salah satu2 nye orang yang sabar bile jaga aku sakit .. aku merengek kesakitan .. susah nak lelapkan mata .. Dialah antara insan yg penyabar to take care of me ..😥 Rindu nye .. Bile pening nenek usap kepala .. Bile demam .. Nenek tolong2 tgk2kan .. Jaga .. Hoyaii ..  -__-

Bila dah jauh gini .. Teringat .. Rindu .. How I wish she was here with me .. Right here .. Right now ..

Ini lah lumrah manusia kan .. Bila orang tu dekat .. We’ll always take them for granted .. Bila dah jauh .. Dah teringat .. Dah rindu .. Baru nak terkenang pengorbanan2 mereka pada kita ..  Termasuk lah aku ni kan ..

Yah .. Gitu lah kan .. Bila dekat .. Apa yg diorg buat .. Kadang kite terlepas pandang .. and pandang sebelah mata je ..
Tapi bila dah kejauhan .. Teringat everything .. Baru lah rindu .. Baru lah teringin mereka ada disisi ..

But its okay .. Lumrah manusia tu je kan .. Ape yang kite dapat buat .. Just doakan kesejahteraan mereka dari jauh .. Walaupun saling berjauhan .. Semoga doa2 kite menjadi penghubung di kejauhan kite ni .. InsyaAllah ..

And always remember and remind ourselve .. NOT to take thing/person for granted .. Cherish them selagi mampu .. :’)

Semoga nenek dan semua diberi kesihatan .. InsyaAllah .. Ada rezeki and panjang umur .. Kita bertemu di masa hadapan .. Amin ya Rabbal ‘alamin ..

Leave a Reply

