Khas Buat Anak-Anak Buah ku

Posted: June 22, 2011 in Uncategorized

Masa berlalu begitu cepat ~

Rasanye, macam baru semalam aku dan keluarga menyambut kelahiran anak buah perempuan pertama aku … Tup tup … Sekarang dah besar dah dia … Semakin comel, semakin bulat & semakin semakin lagi …

Danish, dah jadi abg … Dr pandangan aku … Danish ni penyayang … Mcm Abg Haris nye … Makin petah berbual … :’)

Ya Allah ~ Sepertinya aaku sedikit terkilan, kerana tak dapat nk tengok perubahan pada si Baby Nur & Danish ni … Tp takpe … Asalkan diiorg kenal aku … Thats more important .. :’)

Thanx lah utk mama, sebab skype dgn aku tadi … Dapat lah jgk aku dgr & tgk gelagat anak-anak buah aku ni … Walaupun dpt dgr suara, dpt tgk muke .. Tetap tak puas jgk … Sebab tak dapat peluk, tk dapt pegang … =.=

Baby Nur & Danish

Cuma sorang je aku tk sempat nk skype td, Si Abg Haris …
Sbb aku ada urusan nak keluar, Si Haris dgn Mak Usu nye plak blum balik .. Jd tak berkesempatan lah …

Cakap pasal Haris, rindu sangat kat dia … Dia ni, aku tgk perangai sentimental dia sikit lebih kurang macam aku … Dia lah anak buah pertama aku .. Mane boley tak rindu kan …

Papepun … Empat2 anak2 buah aunty, aunty sayang ok …
Setiap sorg ada perangai lain2 … :’)

Cume 1 je nak ku cakap …
I miss them all ~ LOTS ~
Harap2 diorg pun rindu jgk lah kat aku ~ :’)

Leave a Reply

